Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

~~PenGaLamAn NgEri @L@~~

23 APRIL 2011
Tarikh yang agak2 tak boleh dilupakan dalam hidup sebab hari ni first time experience excident kereta dgn kereta.. kami dalam perjalanan pulang dari rumah kawan ida dekat matang.. kereta viva elite yang d pandu oleh ida telah tersilap laluan menyebabkan kereta yang kami naiki di langgar oleh sebuah kereta GEN2.. kejadian betul2 berlaku didepan mata.. aduhhh sangat2 fobia bila duk dalam kereta..

sewaktu kejadian, kereta viva yang kami naiki berpusing 180 darjah... menyebabkan kami yang berada didalam juga berpusing2.. pening kepala.. kesan hentakan tu mnyebabkan rasa sakit di kepala, jari dan badan2.. ALHAMDULILLAH, semua kami tiada apa2 kecederaan.. ALHAMDULILLAH, makcik yang dalam kereta GEN2 juga tiada apa2 kecederaan.. sangat2 bersyukur..

INSYAALLAH ada hikmah yang tersembunyi yang kami semua tidak tahu.. kesimpulannya semua rancangan untuk bercuti tergendala 100%.. sedih memang sedih, namun kami amat bersyukur sebab kami tidak mengalami apa2 kecederaan.. ALHAMDULILLAH.. benda dah nak jadi.. terima dengan hati yang redha...

### ALLAH masih memelihara kami dari sebarang kecederaan, ALHAMDULILLAH###

No comments: