Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 28, 2011

~ALHAMDULILLAH.. murah rezeki~

mungkin berkat perkahwinan... abang sudah dapat pemakaian lans koperal, TAHNIAH untuk abg.. syukur ALHAMDULILLAH.. biar abg kata bertambah tugas pun.. hehehe dan hari yang sama sayang juga sudah beli motor baru.. yamaha ego-s.. comel.. secomel tuannya.. ekekekeke.. koyaaaa doh...trima kasih yang tidak terhingga kepada abg sebab berkongsi suka duka cerita sayang di sini.. dan bermula episod baru juga bila sayang sudah mula belajar memulas stereng kereta.. hehehe.. satu anjakan yang sangat menarik dalam kehidupan berumahtangga kita.. abang pula kena belajar2 menguruskan budak2 dekat plkn.. bagus la.. minggu yang mnarik minggu ni..

semakin menyesuaikan diri dengan title PUAN.. sekarang surat2 dari pihak sekolah smua dah ada tulis Pn. zamilah.. aisemen. merah muka.. rasa macam bujang lg.. hehehe..tp abang jgn marah plop.. rasa je bujang.. tp hari2 rindu ko abang.. xpernah lupa pada suami tercinta ni..

semenjak dua menjak ni agak sibuk.. jadi x bleh nak lama2 berblogging.. abang pun bila nk menyapu blog.. tgk coretan hati abang pulak mcm mana.. asyik author adinda jah ni. hihihi..

_ merinduimu satu anugerah, memiliki mu satu kebahagiaan.. luv U_

No comments: